پادشاه

ساخت وبلاگ

Html چیست و چه کاربردی دارد ؟
HTML یک زبان نشانه گذاری و اسکلت اصلی تمامی سایت هایی است که در سراسر دنیا به وجود می آیند است. HTML یک زبان بسیار ساده است و پیشنیاز ورود به دنیای طراحی وب می باشد.

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 135 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 22:04

مسلما هرکسی که بخواد وارد یک حوزه کاری بشه و سرنوشت شغلی و درآمدی رو برای خودش رقم بزنه قبلش میره و تحقیق میکنه که اصلا بازارکار اون حوزه چطوره و سقف درآمدی اون چقدره؟ شما عزیزای دل هم صد در صد براتون مهمه که حوزه ای که تصمیم دارین واردش بشین یعنی طراحی سایت چقدر قراره درآمد داشته باشه و اصلا میصرفس (اینم اصفهانی بخون) که بخوای واردش بشی؟ اگر میخوای جوابش رو بگیری با آکادمی وب مسیر همراه باش.

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 143 تاريخ : دوشنبه 30 خرداد 1401 ساعت: 21:54

کاشی استیل یکی از بروزترین و مدرن ترین انواع کاشی است که در مدتی کم طرفداران بسیاری پیدا کرد. قبل از تعریف این کاشی بهتر است بگوییم کاشی چیست؟ کاشی قطعه ای سفالی با لعاب هایی از جنس های مختلف. کاشی استیل برای تزئین و استفاده در نما و دکوراسیون محیط های مختلف استفاده می شود. کاشی های استیل امکان نصب آسان دارند و برای نصب نیاز به متخصص ندارد. از این کاشی ها معمولا در بین کابینت ها، نماهای فروشگاهی، رستوران ها و ... استفاده می شود. این کاشی زیبا مزایا و ویژگی های فراوانی برای آن ها که به دنبال طراحی مدرن هستند به همراه دارد. ما در این مطالب به بررسی کاشی استیل می پردازیم.

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 22:34

موضوع امروزمون درباره انواع تایل ها و بخصوص تایل بین کابینتی هستش؛ همونطور که توی محتوا های قبلی هم توضیح داده بودیم دکوراسیون داخلی حوزه ای هست که توی سال های اخیر خیلی طرفدار پیدا کرده و کلا صنعت ساختمون رو دگرگون کرده و هرروز هم به طرفداران اون داره اضافه میشه.

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 22:21

وجود انواع مدلهای مختلف تایل بین کابینتی باعث شده است که هر شخصی با توجه به سلیقه ی خود محیط منزل و یا محیط کاری خود را می تواند دکور کند. امروز با توجه به پیشرفت در صنعت دکوراسیون داخلی کمتر احتیاجی به نصاب وجود دارد، خود افراد هم قادر هستند که با کمی سلیقه و نیز ممارست در کار و صرفه جویی در هزینه قادر باشند پروژه یا محیط خود را تزیین کنند و این ارایه های داخلی ساختمان کمک شایانی به محیط کرده است. ما در این زمینه با شما همراه هستیم در این مقاله قصد داریم که انواع تایل بین کابینتی را به شما معرفی کنیم، محصول درجه یکی که کافی است کاغذ روغنی پشت آن را باز کنید و به دیوار نصب کنید. در ابعاد 30 در 30 با داشتن حدود 150 مدل مختلف در اختیار شما قرار میدهیم. ضخامت این تایلها در حدود 4 میل است و دارای ضمانت طولانی مدت در مورد رنگ است. چسبندگی قوی دارد و هر چند بار که مایل هستید می توانید روی دیوار شستشو دهید. قصد داریم که در مورد ویژگی های آن با شما صحبت کنیم، به سراغ نحوه نصب کردن آن می رویم و در نهایت با قیمتهای مختلف آن با شما صحبت می کنیم، این محصول کاملا کار برای دوستانی که در کمتر از چند ساعت نیاز است که یک منزل شیک داشته باشند راحت کرده است 

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 131 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 22:14

منظور از سرور چیست : سرور یا Server یک مفهوم در دنیای کامپیوتر است که می‌تواند تعاریف مختلفی داشته باشد. اما در یک تعریف جامع منظور از سرور، سیستم هایی است که وظیفه سرویس دهی و ارائه خدمات به سایر سیستم‌های دیگر را بر عهده دارند. سیستم هایی که از سرور خدمات دریافت می‌کنند، تحت عنوان خدمات گيرنده يا کلاینت (Client) شناخته می‌شوند. اگر علاقه مندید که در مورد سرورها بیشتر بدانید و با انواع آن‌ها آشنا شوید، در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 140 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 20:03

آیا می‌خواهید از طریق وب سایت خود کسب درآمد کنید اما نمی‌دانید کدام یک از روش‌ها و استراتژی‌های موجود بیشترین تاثیر را خواهند داشت؟ در این مقاله می‌خواهیم ۱۰ تکنیک برتر درآمدزایی از طریق وب‌سایت را به شما آموزش دهیم.

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 136 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 19:55

بسیاری از افراد جامعه به دلیل نداشتن شناخت کافی معتقدند که کسب درآمد از اینترنت کار افراد تنبل است، اما عقیده ما در گروه مدیر وب کاملاً برخلاف این گروه است و ما اعتقاد داریم که افراد زرنگ در این حوزه موفق‌تر هستند. شاید این دیدگاه اشتباه باعث شود که افراد زیادی در بین راه خسته شده و مسیر موفقیت خود را رها کنند. کسب پول از اینترنت بدون داشتن سرمایه نیاز به تخصص کافی دارد و باید فرد به طور مداوم با دنیای دیجیتال در ارتباط باشد. بنابراین، در گروه مدیر وب تصمیم گرفتیم که روش کسب درآمد از اینترنت را به شکل دقیق مورد بررسی قرار دهیم و راه‌های کسب درآمد اینترنتی را معرفی کنیم تا شما نیز از آنها استفاده کنید. پس با ما همراه باشید.

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 155 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 19:43

یکی از محصولاتی که در صنایع ساختمانی استفاده زیادی دارد و البته حدود چند سالی است که مورد توجه قرار گرفته است، تایل بین کابینتی می‌باشد. این قطعات رنگی که در طرح‌های مختلف تولید می‌شوند، بین کابینت بالا و پایین نصب شده تا زیبایی هرچه بیشتری به آشپزخانه ببخشند. البته متریال‌های مختلف از تایل بین کابینتی در بازار موجود است تا نیاز مشتریان به بهترین شکل برآورده شود و بتوانند با توجه به طرح و رنگ کابینت آشپزخانه و طبق سلیقه خود طرح و رنگ خاصی را انتخاب کند.

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 131 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 0:58

دکوراسیون داخلی زمینه ای است که در چند سال اخیر باعث انقلابی شگرف در صنعت ساختمان شده است. این حوزه به قدری گسترده است که پرداختن تخصصی به هر گروه آن شاید روزها زمان بگیرد.

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 147 تاريخ : يکشنبه 29 خرداد 1401 ساعت: 0:45

FTP یکی از پروتکل‌های پراستفاده در توسعه‌ی وب بوده که آشنایی با این پروتکل و آگاهی از سازوکار آن برای افراد فعال در حوزه‌ی مفید است.

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 168 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 20:47

اولین گام برای ورود به دنیای اینترنت و کسب و کار آنلاین، آشنایی با مفاهیم هاست و دامین است. اما هاست چیست؟ دامین یا دامنه چیست؟ این مقاله برای معرفی و پاسخ به سوال هاست و دامین چیست ، تهیه شده است و در این مقاله از تفاوت هاست و دامنه خواهیم گفت. با دانستن تفاوت‌های دامین و میزبانی (یا همان دامنه و هاست) برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی وب سایت خود را به‌درستی آغاز خواهید کرد.

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 160 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 20:38

وب سایت، امکان حضور هر شخص، مجموعه، شرکت و سازمان را در دنیای وب فراهم می کند. داشتن وب سایت مانند داشتن یک مغازه، فروشگاه و یا مکانی است که دارای هیچ محدودیت مکانی و زمانی نیست و در دسترس کل جهان می باشد. با ما همراه باشید تا شما را با فواید داشتن وب سایت بیشتر آشنا کنیم.

قبل از آشنایی با فواید داشتن وب سایت بهتر است با مفهوم خود وب سایت آشنا شوید.

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 144 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 20:24

نصب ویندوز 10 و اقدامات لازم پس آن یکی از چالش های امروزی در دنیای دیجیتال است چرا که با گسترش روزافزون تکنولوژی برخی موارد هچون آشنایی با طریقه نصب ویندوز 10 برای فعالان دنیای دیجیتال الزامیست. نحوه نصب ویندوز 10 کار بسیار ساده ایست اما باید با روش بوت كردن كامپيوتر برای نصب ویندوز 10 نیز آشنا شوید سپس در خصوص نصب و راه اندازی ویندوز 10 روی کامپیوتر یا لپتاپ خود اقدام نمایید. مساله مهم بعدی نحوه نصب ویندوز و منبع نصب ویندوز می باشد که برای کاربران زیادی سوال برانگیز بوده است. نصب ویندوز به چند روش مختلف از جمله نصب ویندوز با فلش یا سیدی و نصب ویندوز روی ماشین مجازی صورت می گیرد. در این آموزش از میزبا فا مگ به نحوه نصب ویندوز از روی سیدی و فلش می پردازیم. دقت کنید که روش نصب ویندوز از روی سیدی با نصب ویندوز از روی فلش یکسان است و تنها تفاوت آن در بوت ویندوز می باشد که در ادامه به شرح این موضوع می پردازیم. اگر شما هم می پرسید که چگونه ویندوز عوض کنیم و به دنبال آموزش نصب ویندوز 10 به صورت رایگان هستید تا انتهای این راهنمای تصویری همراه ما باشید. شایان ذکر است که به تازگی نسخه ویندوز 11 نیز منتشر گردیده و در همین راستا آموزش نصب ویندوز 11 نیز برای شما عزیزان تهیه شده است.

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 159 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 17:16

مراحل ثبت گوشی مسافری به ترتیب زیر می‌باشد:

پادشاه...
ما را در سایت پادشاه دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حمید حمیدی بازدید : 142 تاريخ : شنبه 28 خرداد 1401 ساعت: 17:15